Miele WWF360 WCS PWash&8kg

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WWF360 WCS PWash&8kg op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erna K 26-10-2022

Fijne Miele wasmachine met 1600 toeren centrifuge

Geschreven voor: Miele WWF360 WCS PWash&8kg

We zijn content met deze nieuwe wasmachine, wast goed, is stiller en schone was

Pluspunten

• droge was door 1600 toeren centrifuge
  • veel keus uit verschillende wasprogramma's
  • stillere wasmachine tov vorige
  • signaal als was klaar is
  • geen app nodig om wasmachine aan te laten gaan

Ercan 09-03-2022

Miele

Geschreven voor: Miele WWF360 WCS PWash&8kg

Witte was in mijn vorige BEKO waste ik 2 uur lang op 90 graden. De Miele wast veel mooier in 45 min op 60 graden! Erg stil bovendien een aanrader.

Pluspunten

• Erg stil
  • Prachtig resultaat

Sheila 30-06-2021

Top wasmachine

Geschreven voor: Miele WWF360 WCS PWash&8kg

prijs/kwaliteit prima wasmachine 8 kg power-wash 1600 tpm. Niet over de top programma's wat ik zelf geen probleem vind, doorgaans gebruik je toch de zelfde programma's. Na 21 jaar afscheid moeten nemen van mijn oude Miele, door plaatsing in badkamer kan het alleen Miele zijn want die heeft als enige rechts de deurscharnieren in tegenstelling van andere merken.
Wasprogramma's met draaiknop instellen en op touchscreen graden, toeren, kort, voorwas enz. instellen.
De wasmachine is zelfs met de Miele-app te bedienen nadeel hiervan is dat er continu stroomtoevoer moet zijn, als je gewend bent om het stroom na gebruik uit te zetten is dit even omschakelen.
Je kunt gebruik maken van de Miele-caps, superhandig, maar ik geef de voorkeur aan mijn eigen wasmiddelen.
Centrifugeren hoor je bijna niet, echt heel stil zelfs bij een goed gevulde trommel.

Pluspunten

• heel stil
  • prijs/kwaliteit
  • 20 minuten was
  • tijdens programma was toevoegen
  • voorkeursinstelling

Ilse Den Bosch 26-05-2021

Fijne en goede wasmachine, goede prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Miele WWF360 WCS PWash&8kg

In vergelijking met onze oude Samsung wasmachine, is dit een hele verbetering! Met 1.600 toerental komt de was er bijna droog uit. Wasprogramma's zijn wel redelijk lang, maar er is een Quick Powerwash mogelijk van 49 minuten. Wel zo handig voor het snel wassen van kinderkleren als dat nodig is. De inhoud van 8 kg is daarbij genoeg.

Ander pluspunt: tijdens het draaien van de was hoor je de machine niet. Wel tijdens het centrifugeren, maar de eerste machine die dat niet heeft moet ik nog tegenkomen. Kortom, dit was een goede investering voor al onze toekomstige wasjes.

Pluspunten

• Kort wasprogramma mogelijk
  • Hoog toerental
  • Geluidloos
  • Trommel bijvullen tussentijds mogelijk

Minpunten

• Geluid tijdens centrifueren
  • Geen Twindos automatisch doseren
  • Relatief lange wasprogramma's